Toimitusehdot

Yleistä

IlonTähden Oy, y-tunnus: 3481969-8, osoite: Karjalankatu 2, 15140 Lahti; myy tuotteita yrityksille ja täysi- ikäisille yksityishenkilöille EU-alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.
Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 1.1.2025 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä.
Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät veroja, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Toimituskulut

Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.

POSTIPAKETTI / POSTIN PAKETTIAUTOMAATTI  hinta 5,90 €
Paketit toimitetaan Postilla lähipostiin tai postin pakettiautomaattiin. Verkkokauppa antaa vaihtoehdoksi postinumeron perusteella sillä hetkellä lähinnä vapaana olevat Postin toimipisteet tai Pakettiautomaatti-pisteet. Posti säilyttää postipakettia ja pakettiautomaatti-pakettia yhden viikon. HUOM! Siinä tapauksessa että paketti on liian suuri pakettiautomaattiin tai automaatti on täynnä, paketti ohjautuu lähimpään postikonttoriin.
 
NOUTO MYYMÄLÄSTÄ  hinta 0 €
Tilaus on noudettavissa myymälästä 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksen tekemisestä. Noutotilaukset maksetaan myymälään tilausta noudettaessa. Kun paketti on noudettavissa myymälässä , saat ilmoituksen sähköpostilla tai tekstiviestillä.  Ota tilausnumero mukaasi tilausta noutaessasi.  Noutotilauksia säilytetään enintään 7 päivää. HUOM! Nettisivuilla näkyvät saatavuustiedot eivät ole täysin reaaliaikaisia ja voivat vaihdella nopeastikin. Jos tuotteella on kiire, kannattaa soittaa suoraan myymälään ja varmistaa saatavuus ennen tilaamista.
 
POSTI KOTIPAKETTI hinta 11,90 €
Paketit toimitetaan 1-3 arkipäivässä suoraan kotiin. Voit valita itsellesi sopivan toimitusajan. Sovittavat toimitusajat vaihtelevat alueittain klo 9–21 ja sopiva aikaikkuna valitaan pääsääntöisesti 2-4 tunnin tarkkuudella. Toimitusaika valitaan Postin kautta, me emme voi vaikuttaa aikaikkunoihin tai toimitusaikaan.
 
POSTI EXPRESS hinta 9,90 €
Perillä pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä. Toimitetaan perille klo 8-17 välisenä aikana ilman erillistä ilmoitusta, sopii siis ensisijaisesti yrityksille jossa ollaan paikalla tuona aikana. Jos pakettia ei saada toimitettua vastaanottajalle, viedään se Postiin odottamaan noutoa ja vastaanottajalle lähetetään sähköinen saapumisilmoitus kun paketti on hyllytetty ja noudettavissa. HUOM! Pakettia ei ole mahdollista toimittaa uudelleen jos toimitus ei onnistu!
 
TOIMITUS BALTIANMAIHIN hinta 7,90 €
 
TOIMITUS MUIHIN EU-MAIHIN hinta 19,90 €

 

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Kuluttaja-asiakkaille käytössä on Paytrail jonka tarkemmat maksuehdot täällä.

Yritysasiakkaille valittavissa Lasku -mahdollisuus. Kassalla syötettyäsi yrityksen tiedot (Yrityksen nimi ja Y-tunnus) avautuu vaihtoehto jolla voit valita tämän maksutavan.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.
Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Toimitustapa

Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme EU -alueelle ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-5 päivää.
Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi esimerkiksi peruuttamislomakkeellamme, alla olevaan sähköpostiimme tai palautettavan tavaran mukana toimittamallasi kirjallisella ilmoituksella.
Peruutusoikeus koskee vain ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja  hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja. Peruutusoikeus ei koske meikkejä tai maskeeraustarvikkeita, eikä ihon kanssa kosketuksiin joutuvia asuja tai asusteita.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttaminen Helposti-koodilla: Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä lähetystunnus (JJFI-alkuinen koodi). Palauta paketti mihin tahansa Postin automaattiin tai postiin saamasi ohjeen mukaan.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.
Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

Palautusosoitteemme:
IlonTähden Oy, Karjalankatu 2, 15140 Lahti

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai
puhelimitse:

info@ilontahden.fi
+358406462364
Ma – Pe 10.00 – 18.00, La 10.00 – 17.00

Vastuunrajoitus

IlonTähden Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Shopping Cart
Scroll to Top